tirsdag den 31. januar 2017

Bog Dedikationer

Dedikationer. Næsten altid der, ofte ignoreret. Ofte føles det ret ubetydeligt som læser, men der findes dog alligevel ret mange gode dedikationer, som er mere end det sædvanlige "Tilegnet *Indsæt ukendt navn her*" Jeg har været rundt i mine bøger for at se hvad jeg kunne finde, og der var faktisk overraskende mange jeg kunne lide. Så her deler jeg dem med jer. Den sidste fra Rick Riordan er den eneste der ikke kommer fra mig. Så tak du ukendte for at dele dedikationen. (House of Hades er dog på min TBR)




 The Book of Secrets - Elizabeth Joy Arnold




Jubilæumsekspressen af Maureen Johnson (Fra novellesamlingen: Let it Snow)




En mand der hedder Ove af Fredrik Backman
(Ååårrhhhh)




Shatter Me - Tahereh Mafi




Ignite Me - Tahereh Mafi 
Fordi man altså bare bliver varm indeni når en forfatter nævner læserne




Løven, heksen og garderobeskabet - C.S Lewis
Jeg ville ønske jeg var Lewis' guddatter 




Jeg er Malala - Malala Yousafzai



Timeriders - Alex Scarrow




The Martian - Andy Weir




House of Hades - Rick Riordan







Etiketter: ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start