onsdag den 5. juli 2017

Læst i Juni

Det føltes ikke som om jeg havde læst særlig meget i denne her måned, men da jeg gik over månedens læsning var der jo meget! Jeg har virkelig fået læst noget i denne her måned. Jeg har også været ovre på mit bibliotek hver eneste uge for at hente reserverede bøger. Biblioteker er en genial opfindelse.








The Maze Runner - James Dashner: 1. bog i Maze Runner serien ★★★★★

The Scorch Trials - James Dashner: 2. bog i Maze Runner serien ★★★★☆

Vicious- V.E. Schwab: 1. bog i Villains serien ★★★☆☆

 Wanderlost - Jen Malone ★★★★☆

The Star-Touched Queen- Roshani Chokshi ★★★☆☆

The Boy with the Cuckoo-Clock Heart- Mathias Malzieu ★★★☆☆

Sisters Red - Jackson Pearce ★★★☆☆

Monster - Patrick Ness ★★★★★






Månedens bedste bog: Går til Maze Runner. Jeg læste 1'eren for over et år siden, på dansk og jeg kunne virkelig godt lide den, men dengang havde jeg kun givet 4 stjerner. Jeg ved ikke om det var fordi det denne gang var originalsproget jeg læste den på, eller hvad der gjorde det, for jeg elskede den. Jeg havde helt glemt at den var så god. Jeg elsker atmosfæren i labyrinten og gåderne, monstrene og det lille samfund de har fået skubbet på benene. Jeg synes det er så spændende at læse om, og der sker hele tiden noget, den er så actionpacked. Jeg ville ønske det havde taget dem længere (SPOILER) at bryde ud af labyrinten så jeg kunne have læst mere om hvordan det var derinde.


Månedens værste bog: Det er nok mere månedens største skuffelse. The Boy with the Cuckoo-Clock Heart havde jeg glædet mig til at læse, for jeg elsker, elsker, elsker(!) animationsfilmen. Jeg blev desværre ret skuffet. Filmen har lavet nogle ændringer som helt klart gjorde historien bedre (i hvert fald hvis du spørger mig) Men det er stadig sådan en sej og original historie, og uden bogen havde der ikke været en film.


Etiketter: , , , , ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start