lørdag den 13. maj 2017

Læst i April

Et ret forsinket indlæg om min april i bogform. I april fik jeg kun læst 4 bøger. Som skrevet i sidste indlæg, har jeg vaklet på kanten af en reading slump, som jeg har prøvet at kæmpe imod, men lysten til at læse har bare ikke været der.



Men de 4 bøger jeg læste var: 


Arra, Legender fra Lavora - Maria Turtschaninoff: ★★★★☆

Søvn og Torne - Neil Gaiman  ★★★☆☆

 Illuminae - Amie Kaufman & Jay Kristoff : 1. bog i The Illuminae Files serien  ★★★★☆

 Børnene vi mødte på stranden- Catrine Werchmeister ★★★☆☆





Månedens bedste bog: Arra, Legender fra Lavora fordi den overraskede mig helt vildt. Jeg fandt den sindssygt billigt, og det var mest derfor jeg købte den, men historien og skrivestil er helt fantastisk. Jeg elsker at den er så ligefrem og så eventyrlig på samme tid. Jeg var virkelig overrasket over hvor meget historien fangede mig. Den var let læst og en rigtig god afslapningsbog


Månedens værste bog: Der var som sådan ikke nogen dårlig bog. Søvn og Torne er sådan en kort bog så man når ikke at leve sig ind i historien eller at bekymre sig om personerne. Det var en meget god historie, et godt plot, det føltes bare tomt. Uudnyttet på en måde. Så det må blive Søvn og Torne. 

Etiketter: , , , ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start