tirsdag den 7. marts 2017

Nimona - Anmeldelse

Nimona- Noelle Stevenson



★★★★★

Min allerførste graphic novel og jeg ELSKEDE den! Den var ovenud fantastisk! Jeg mangler øvelse iat læse graphic novels kan jeg godt mærke. Jeg læser boblerne og glemmer helt at kigge på de fantastiske billeder, some r en lige så stor del af historien som teksten. Man kom hurtigt ind i historien. I starten virker det som en let, hyggelig, humoristisk historie og godt tidsfordriv - og det er da også alle de ting - men den er også SÅ meget mere! Der kommer flere og flere lag på personerne, hstorien bliver dybere og dybere og man bliver mere og mere forelsket i bogen. Nimona er formskifter og er lige blevet skurken Ballister Blackheart's sidekick. Det er den klassiske kamp. Det gode mod det onde. Eller er det? Dum dum dum duuummmmmm! 

Etiketter: , , ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start