fredag den 3. marts 2017

Læst i Februar

Glædeligt Forår! Farvel til vinter, godav til forår. Og kom så med det gode vejr så jeg snart kan sætte mig udenfor og læse.

De fleste bøger læst i denne måned, stammer fra biblioteket, så et samlet billede kommer ikke. 😕

Der var nogle skuffelser iblandt, men heldigvis også nogle fantastiske overraskelser. Jeg elskede Reckless, og det ahvde jeg helt ærligt ikke regnet med. Jeg elsker sådan nogle overraskelser 😊


Bøgerne er:


Reckless - Cornelia Funke: 1. bog i Reckless serien. ★★★★★

Nimona - Noelle Stevenson  ★★★★★

 Magonia - Maria Dahvana Headley: 1. bog i Magonia serien  ★★★☆☆

 Blod & Ære, Frihed og Tolerance - Bertill Nordahl  ★★★★☆

The Hitchhiker's Guide to the Galaxy - Daouglas Adam: 1. bog i hitchhiker serien .★★☆☆☆

The Sword of Shannara - Terry Brooks: 1. bog i The Original Shannara trilogien  .★★★★☆




Månedens bedste bog: Uh ha. Den er faktisk lidt svær. Men jeg tror det ender med at blive Nimona, min allerførste graphic novel. Den var så meget bedre end jeg havde turdet håbe på. Den fejede benene væk under mig. Den er let, hyggelig, humoristisk, og så meget mere end den giver sig ud for at være. Overraskende dyb. Fantastisk plot. 


Månedens værste bog: Jeg kan stadig ikke lide at tale ned om bøger. Alle læser og oplever dem forskelligt, så hvis du kunne lide den, FANTASTISK! Jeg kunne bare ikke. Sorry, men The Hitchhiker's Guide to the Galaxy var en stor skuffelse. Jeg har hørt så meget godt om den, og den er blevet så hyped, hvilket bare gjorde skuffelsen dybere. Den var sådan set fin nok. Den var ikke super sjov som jeg havde regnet med. Den fangede mig egentlig bare ikke. Sorry. 

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start