tirsdag den 4. april 2017

Læst i Marts

Glædelig April! Marts var en mega lækker læsemåned, selvom jeg ret hurtigt løb tør for læsestof, heldigvis havde jeg en sød kusine der var villig til at låne mig nogle af sine.






Bøgerne er:


Pigen under broen - Francine Rivers: ★★★★☆

Alt eller intet - Nicola Yoon  ★★☆☆☆

 Empress of a Thousand Skies - Rhoda Belleza: 1. bog i Empress of a Thousand Skies serien  ★★★☆☆

 Soulfinders - Sky - Joss Stirling 1. bog i Soulfinder serien ★★★★☆

Soulfinders - Phoenix - Joss Stirling 2. bog i Soulfinder serien  ★★★★★

Soulfinders - Crystal - Joss Stirling 3. bog i Soulfinder serien ★★★☆☆

Before I Go - Colleen Oakley  ★★☆☆☆

I Capture the Castle - Dodie Smith  ★★★★★



Månedens bedste bog: Det er I Capture the Castle. Wowow den var god. Lige min stil. Den bragte følelser frem, jeg kunne relatere til hovedperson, og hele bogen var bare et mesterværk. Det var virkelig en sjov læse oplevelse, for på en måde føltes det som om jeg læste om mig selv sådan som jeg var for 5 år siden. Det er virkelig en hyggelig og meget interessant bog.


Månedens værste bog: Det er svært at vælge. De var begge skuffende. Jeg havde så meget højere forventninger til Alt eller Intet. Alle har talt så meget om den, og den skuffede mig virkelig. Den var så intetsigende. Plottet var bare så godt. Ideen var bare bedre end udførelsen. Sorry. Måske var det fordi jeg fik spoilet lidt af den inden jeg læste den, men alligevel. Den rørte intet, absolut nada i mig. Det samme er tilfældet for Before I Go. Den var sat så emget op til at blive en tåreperser, og den var bare for meget. Personerne var ret irriterende, og det hele var for forudsigeligt. Det føltes som om jeg allerede havde hørt historien, før jeg var færdig med den. Det var virkelig en missed opportunity for forfatteren syntes jeg. Det emne kunne havet resulteret i en så meget dybere og mere hjertevarm bog uden at føles så falsk. Virkelig en skam, for plottet er okay. Men dette her er jo bare min mening. Læs dem og bedøm selv ☺






Etiketter: , , , , ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start