onsdag den 7. juni 2017

Læst i Maj

Rene 3-taller og 4-taller i denne her måned. Jeg mangler lige en stjerne imellem 3 og 4, for nogle var tæt på 5, og andre tæt på 3. Jeg troede faktisk ikke jeg havde læst så mange i denne her måned, men da jeg så tilbage, var der en del mere end jeg lige havde regnet, eller husket.




De fysiske bøger jeg læste                      Og så læste jeg To All the Boys I've Loved before
                                                                                                som e-bog 
Mofibo




Den 5. Bølge - Rick Yancey: 1. bog i Den 5 Bølge serien ★★★☆☆

Det Uendelige Hav - Rick Yancey: 2. bog i Den 5 Bølge serien ★★★☆☆

Den Sidste Stjerne - Rick Yancey: 3. bog i Den 5 Bølge serien ★★★★☆

 To all the boys I've loved before- Jenny Han: 1. bog i To all the boys I've loved before trilogien ★★★★☆

 Shield Maiden - Stuart Hill ★★★☆☆

Victoria- Daisy Goodwin ★★★★☆

Heartless- Marissa Meyer ★★★★☆

Daughter of the Pirate King- Tricia Levenseller ★★★★☆ (nærmere 3.5)

På Havet- Toine Heijman ★★★☆☆




Ud over det, hørte jeg This Is Where the World Ends af Amy Zhang, som lydbog
★★★☆☆






Månedens bedste bog: Hmm... Der var ikke nogle der lige ramte mig direkte i hjertet denne måned, men den der nok gav mig den bedste læseoplevelse var Heartless. Victoria er på en tæt anden plads, men Heartless vinder, fordi den var lige så god som jeg mine skyhøje forventninger til den var. Jeg var især imponeret over håndteringen af historien, og den måde hun havde fået flettet ting fra de originale historier med. 


Månedens værste bog: Der var ikke nogen dårlig bog denne måned, der var bare bøger der var mindre gode end andre, men slet ikke dårlige. Overhovedet! Men På Havet må nok være den mindst gode. Den var lidt langtrukken, en anelse kedelig, meget kort, men den tog mig lang tid at læse i forhold til dens størrelse. Den er dog rigtig interresant, og jeg kunne faktisk godt lide den sidste halvdel. Fordi den endte som den gjorde, kunne jeg godt lide den, og jeg synes den er værd at læse.  





Etiketter: , , , , , , ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start