onsdag den 11. april 2018

By Your Side - Anmeldelse


By Your Side - Kasie West




★★★★☆


By Your Side handler om Autumn, som bliver spærret inde i et bibliotek i en weekend, men hun er ikke alene. Dax fra hendes skole er der også, han har et dårligt ry, og de har aldrig snakket sammen, men nu er de altså fanget sammen.

Bogen er super sød. Den er let og hurtigt læst. Jeg var egentligt okay tilfreds med personerne, de kommer ikke på min yndlingsliste, men jeg kunne faktisk godt lide dem (og det er stort for mig i ungdoms-romancer/romaner) Det var også lidt fedt at Autumn havde angst, altså fedt at det blev repræsenteret, det var selvfølgelig ikke fedt for Autumn. Handlingen var sød og god, let og luftig, men forglemmelig. Efter at have lukket bogen forsvandt den næsten med det samme fra mit hoved, der var ikke noget der satte sig fast, for der var ikke noget der gjorde et stort indtryk. Jeg tror ikke der går længe før jeg glemmer handlingen, og det er jo ikke et godt tegn. Den er super god til noget tidsfordriv, men det er også det. I hvert fald for mig. Den satte ikke noget vedvarende mærke, eller nogen tanker i gang. Den var der bare. Alligevel synes jeg den fortjener 4 stjerner, for den er jo rigtig god... Kan det fornemmes, at jeg har lidt delte meninger om denne her bog?







Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start