onsdag den 28. februar 2018

Læst i Februar

Februar gik meget godt, lidt stressende til sidst, for jeg skulle have færdiggjort en bog, inden vi ramte marts, for marts bliver min genlæsningsmåned. Jaaaa. Jeg glæder mig faktisk ret meget - det overrasker mig, hvor meget jeg glæder mig - til kun at skulle genlæse bøger. Det bliver godt. 







Black Moon - L.A. Weatherly: 3. bog i The Broken Trilogien  ★★★☆☆

The Conspiracy of Us  - Maggie Hall: 1. bog i The Conspiracy of Us serien ★★★★☆

Wuthering Heights - Emily Brontë ★★★☆☆

Wonder  - R.J Palacio  ★★★★★

Solen Er Også En Stjerne - Nicola Yoon ★★☆☆☆

Map of Fates  - Maggie Hall: 2. bog i The Conspiracy of Us serien★★★☆☆

Sådan Skinner Natten - Tracy L. Higley  ★★★☆☆

The Ends of the World  - Maggie Hall: 3. bog i The Conspiracy of Us serien ★★★☆☆





Månedens bedste bog: Wonder af R.J Palacio er vidunderlig. En overraskende medrivende bog. Det er en fin, smuk fortælling om at være barn, og de udfordringer der er generelt, men især også når man er anderledes. Jeg kneb en tåre på et tidspunkt, og enhver bog der kan få mig til at føle noget, dybt og virkeligt, (andet end bare irritation) er en fantastisk bog i mine øjne. 100% anbefalingsværdig.



Månedens værste bog: Solen Er Også En Stjerne. Jeg har lavet en anmeldelse, hvor jeg snakker om hvad mine problemer var med denne her bog, så jeg går ikke i alt for mange detaljer her. Jeg kunne virkelig ikke lide den. Det virkede så falsk, så uægte og alt for rushed. Og Daniel endte bare med at virke virkelig creepy, ret stalker-agtig og næsten skræmmende. Jeg fandt bare bogen mere og mere latterlig. Undskyld.




Etiketter: , , , , ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start