onsdag den 27. december 2017

Let It Snow - Anmeldelse

Jeg håber I havde en helt vidunderlig juleaften og nyder julen i fulde drag, med overspisning, hygge og familietid.

Let It Snow - Maureen Johnson, John Green & Lauren Myracle





★★★

En samling af tre søde, romantiske julehistorie, fint vævet ind i hinanden. De er ikke særlig dybe, ikke de mest originale, men de er hyggelige og julede, rigtig god decemberlæsning. Jeg læste de to første historier sidste år, og i år startede jeg forfra og fik endelig fuldført. Den var faktisk bedre end jeg huskede, selvom historierne hurtigt er glemt igen. Jeg kunne godt lide at der var personer der gik igen, og ting der gik igen i alle tre historier, så de føltes lidt mere forbundne.


Jubilæumsekspressen - Maureen Johnson ★★★


Et Jublende Julemirakel - John Green ★★★☆☆ (3,5)


En Engel Uden Vinger - Lauren Myracle ★★★☆☆ 




Etiketter: , , , ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start