onsdag den 1. november 2017

Læst i Oktober

Hold da op, det gik ikke godt i denne her måned. Det er heldigt at jeg var foran med min reading challenge, ellers ville jeg virkelig have haft stress på i de sidste to måneder. Det er årets rekord for mindst bøger læst i en måned. Da 2 af dem blev læst som e-bog, og den ene lånt fra biblioteket, er der heller intet billede af min ynkelige læsemåned.




Avalon High - Meg Cabot ★★★★☆

Enna Burning- Shannon Hale: 2. bog i The Books of Bayern  ★★★★★

Nattergalen - Kristin Hannah ★★★☆☆



Månedens bedste bog: Enna Burning levede op til, og overgik ret hurtigt de forholdsvis høje forventninger, efter den første bog i serien, Goose Girl. Den er fantastisk velskrevet, og plottet er gennemført. Den første del var ret actionpacked, så sløvede den lidt, og speedede så op igen. Den legede med ilden, hvordan den kan ødelægge, og opsluge. Fantasifyldt og med en følelse af originalitet. Karaktererne var menneskelige med fejl og mangler, følelser og kaos.
  


Månedens værste bog: Nattergalen var absolut ikke dårlig, men der er jo ikke mange bøger at vælge imellem. Grunden til at den kun fik 3 stjerner, er at det tog mig laang tid at læse den, fordi den føltes lidt langtrukken, med et langsomt plot. Karaktererne var heller ikke min kop te. De sidste par ord føltes også lidt for... som om forfatteren prøvede at presse følelser ud som ikke fandtes (hos mig) Sådan føltes det faktisk et par gange.





Etiketter: , , , , ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start