onsdag den 6. december 2017

Læst i November

Det gik da meget godt. Enten har jeg været mindre kræsen og mere optimistisk i denne her måned end normalt, eller også har det bare været bedre bøger end normalt. I hvert fald er mit ratingsgennemsnit en del højere i november.





The Princess and the Goblin - George MacDonald: 1. bog i The Princess and Curdie  ★★★★☆

River Secrets - Shannon Hale: 3. bog i The Books of Bayern  ★★★★★

Vi Andre Bor Her Bare - Patrick Ness ★★★★☆

Belgravia  - Julian Fellowes ★★★★☆

Celle 7 - Kerry Drewery: 3. bog i Celle 7 Trilogien ★★★☆☆

Min Fars Dagbog -  Jirō Taniguchi ★★★★☆

A Little Princess - Frances Hudgson Burnett  ★★★★☆

En Studie I Rødt - Sir Arthur Conan Doyle: 1. bog i serien om Sherlock Holmes  ★★★★☆(3.5)

Tir- Nâzrals Arving - Mads Schack-Lindhardt: 1. bog i Stjernekrønikerne  ★★★★☆





Månedens bedste bog: River Secrets. Jeg er bare faldet for The Books of Bayern. De er søde, hyggelige, lette at leve sig ind i, og nu kender man alle karaktererne så godt, så det føles som om man møder gamle venner igen.
  


Månedens værste bog: Celle 7 lød så god. Et samfund hvor folk stemmer om hvem der dør, en historie der fortæller om hvor meget medierne egentig farver vores holdninger, og hvor meget man kan manipulere med sandheden. Fantastisk ikke? Jo, hvis det så bare ikke havde været for den mest cringe worthy romance jeg nogensinde har læst. Nerj hvor var det akavet. Det føltes så forceret, så uvirkeigt, og helt ærligt, jeg er ligeglad med hvor forelskede de skulle forestille at være, der er ingen der snakker så cheesy til hinanden. Spoiler!!!! Slutningen var også en kæmpe fiasko, der gjorde hele bogen ubrugelig og unødvendig.



Etiketter: , , , , , , , , ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start