onsdag den 3. januar 2018

Læst i December

Godt nytår, og glædelig 2018! 🎉🎉


December var en ganske okay læsemåned. Jeg nåede mit mål af antal bøger jeg gerne ville læse i 2017, så det var jo meget fedt.



Nøddeknækkeren - E.T.A. Hoffman ★★★★☆

Wintersong - George MacDonald: 1. bog i Wintersong serien  ★★☆☆☆ (2,5)

Let It Snow - Maureen Johnson, John Green  Lauren Myracle ★★★★☆

The Curious Incident of the Dog in the Night-Time  - Mark Haddon ★★★★☆

Is Everyone Hanging Out Without Me? - Mindy Kaling: ★★★☆☆

Bedragets Bog -  Teri Terry ★★★☆☆

Artemis - Andy Weir  ★★★☆☆

Written in the Stars- Aisha Saeed  ★★★★★







Månedens bedste bog: Written in the stars af Aisha Saeed. Jeg manglede en bog jeg kunne nå at læse inden året sluttede, så jeg valgte en tilfældig fra min liste på bookmate. Jeg begyndte med at læse den, uden at jeg egentlig vidste hvad den handlede om, og den blæste mig omkuld. Jeg læste den i en dag, og det er en ting der sker meget sjældent for mig, for jeg kan ikke koncentrere mig særlig længe, og der er ikke mange bøger der kan holde mig fanget. Men denne kunne. Den er virkelig godt skrevet. Historien er så stærk, og gav mig tårer i øjnene til slut. Man følte hovedpersonens kampe og følelser som var det ens egne. Den handler om et vigtig emne, der ikke bliver snakket om. Så tak Aisha for at have skrevet denne bog.



Månedens værste bog: Wintersong var en af de værste jeg længe, længe har set. Jeg havde glædet mig sådan til at læse den, for plottet lød så godt, men den var bare bvadr. Der var så mange... skal vi kalde dem voksen scener? Og de fyldte hele bogen, (og de var mega unødvendige). Der var bare ikke så meget plot da det kom til stykket. Plottet forsvandt fuldstændig, og det er den første bog hvor jeg gav op, og kun skim læste de sidste 100 sider. Jeg var tæt på at give op omkring 30 gange, men da jeg var kommet over halvvejs, nægtede jeg at give op, for så ville det betyde at denne bog havde spildt timer af mit liv, og jeg ville ikke engang kunne sige at jeg havde læst den. Nu har jeg læst den, og det gør jeg aldrig igen.



Etiketter: , , , ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start