onsdag den 4. april 2018

Læst i Marts

Marts var min genlæsningsmåned, hvor jeg læste en masse af mine yndlingsbøger som jeg længe gerne har villet genlæse. Det var skønt at besøge verdenerne og mine yndlingskarakterer igen, selvom det godt kunne være lidt demotiverende, kun at læse fortællinger man allerede kendte.







Arra - Maria Turtschaninoff ★★★★★

The Hunger Games  - Suzanne Collins: 1. bog i The Hunger Games trilogien ★★★★★

Liverpool Street - Anne C. Voorhoeve ★★★★★

Catching Fire  - Suzanne Collins: 2. bog i The Hunger Games trilogien ★★★★★

Bogtyven - Markus Zusak ★★★★★

Uhyrernes Hav  - Rick Riordan: 2. bog i Percy Jackson og Olymperne serien ★★★★★

Mockingjay  - Suzanne Collins: 3. bog i The Hunger Games trilogien ★★★★★







Månedens bedste bog: Nu var det jo en måned, hvor jeg genlæste alle mine favoritter, og det er altså svært at vælge mellem sine favoritter, men jeg tror jeg må sige, at det er en delt 1. plads mellem alle bøgerne i Hunger Games serien. Den er så smuk, og lige så god og hjerteskærende som sidste gang jeg læste den. Jeg grinte, græd og hulkede. Jeg elskede hvert minut!



Månedens værste bog: Arra har stadig fortjent 5 stjerner for dens skønhed og originalitet, men den var ikke ligeså god, som da jeg læste den for første gang for et år siden. Den er stadig god, jeg elsker den stadig, bare lidt mindre end jeg gjorde før. Måske var det bare fordi den ikke føles lige så magisk 2. gang. 

Etiketter: , , , , , ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start