onsdag den 12. juli 2017

Problemer for en læser - Fortalt af GIF's

Okay, så jeg keder mig, og jeg elsker GIFS, og jeg manglede et indlæg til denne onsdag, og jeg havde ingen koncentration eller kreativitet. Så jeg lavede dette her i stedet. Så jeg har samlet en masse skønne gifs, og problemer en læser kender til.






Når man får en pludselig åbenbaring og løser et mysterie før bogen afslører det.











Når en karakter begynder at få følelser for den helt forkerte









Når en karakter gør noget virkelig cringe og man ikke har lyst til at læse videre, men man samitdig har virkelig meget lyst til at læse videre.










Når en god karakterers død kommer ud af det blå









Når dit NOTP ender sammen











Når dit OTP har et 'øjeblik'










Når det hele begynder at gå galt og du begynder at frygte for dine karakterers sikkerhed










Når alt ender godt til sidst












Når bogen er færdig, og man ikke er klar til at sige farvel






Etiketter: , , , ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start