onsdag den 2. august 2017

Læst i Juli

Starten af denne måned gik super godt, selv med en truende sky af en reading slump hængende over hovedet. Efter en uge slog den så ned. Der gik næsten to uger hvor jeg ikke færdiggjorde en bog. TO UGER! Jeg begyndt på et par stykker, en kom jeg 300 sider ind i, men da den var over 900 sider lang, lagde jeg den til side for nu. Endelig fik jeg færdiggjort noget. Min allerførste tegneserie. Jeg læste også min anden første grpahic novel. De er lidt snyd, da de er så korte og hurtigt læst, men jeg inkluderer dem heri alligevel.

Forhåbentlig får jeg læst meget mere i august, specielt da august betyder at det er slut på min book-buying-ban, hvilket betyder at jeg endelig, endelig, må købe bøger igen.










My Lady Jane - Cynthia Hand, Brodi Ashton & Jodi Meadows: 1. bog i The Lay Janies serien ★★★☆☆

Alt jeg siger er sandt - Lisa Bjärbo ★★★☆☆

The Death Cure - James Dashner: 3. bog i Maze Runner serien ★★★☆☆

P.S. I Still Love You- Jenny Han: 2. bog i To All the Boys I've Loved Before serien ★★★☆☆

 Ms. Marvel, Vol 1: No Normal - G. Willow Wilson & Adrian Alphona  ★★★★☆

Doña Nicanoras Hattebutik - Kirstan Hawkins ★★★☆☆

Vincent - Barbara Stok ★★★☆☆






Månedens bedste bog: Alle de bøger jeg har læst i denne måned, har været middelmådige, undtagen tegneserien, Ms. Marvel. Den var lige over middel, så selvom om det ikke rigtig er en bog, som sådan, så var det altså det bedste jeg læste i denne her måned. Da det er den første tegneserie (ud over Anders And) som jeg har læst, havde jeg ikke rigtigt nogen forventninger. Historien var god, jeg er helt vild med at man følger en muslimsk pige, det synes jeg er helt vildt interresant. Den var ikke så actionpacked, men det var en god begyndelse, så må vi se om jeg nogensinde får læst vol. 2.


Månedens værste bog: Vincent. Den havde så gode anmeldelser, og jeg elsker van Gogh, jeg synes hans historie er så spændende og hjerteskærende, men ifølge mig, svigtede bogen ham.. Bogen var bare så...meh... og det var Vincent van Gogh absolut ikke. Den var ikke dårlig, den var bare ikke god, den var kedelig og jeg er ret sikker på at jeg har glemt alt om den, om en uge. Så ærgerligt.





Etiketter: , , , , , , , ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start