onsdag den 2. maj 2018

Læst i April

Starten af denne måned gik virkelig godt, faktisk så godt, så jeg besluttede mig for at se, om jeg ikke kunne slå min rekord, med flest læste bøger i en måned. Jeg nåede målet, selvom jeg blev syg her sidst på måneden og ikke fik læst så meget. 






By Your Side - Kasie West ★★★★☆ (3.5)

Eleanor & Park - Rainbow Rowell ★★★☆☆ (2.5)

The Final Empire  - Brandon Sanderson: 1. bog i Mistborn serien ★★★★☆

Jorden Rundt i 80 Dage - Jules Verne ★★★★☆

A Wrinkle In Time  - Madeleine L'Engle: 1. bog i A Wrinkle In Time serien ★★★★☆

Eragon - Christopher Paolini ★★★★☆

The Fill-In Boyfriend - Kasie West ★★★★☆ (4.5)

Never Never - Brianna R. Schrum ★★★☆☆

TheTitan's Curse - Rick Riordan: 3. bog i Percy Jackson serien ★★★☆☆

Animal Farm - George Orwell ★★★★★





Månedens bedste bog: Kammerat Napoleon er en klassiker af en grund. Den er genial. Jeg er dybt forelsket. Den er skrevet så dejligt, let og simpelt så alle kan forstå, imens den tager nogle seriøse emner op. Helt fantastisk gennemført. Alle burde læse den, og den er virkelig kort og dermed hurtigt læst, så der er ingen undskyldninger for at lade være.



Månedens værste bog: Eleanor & Park var bare ikke mig. Jeg kunne ikke lide nogen af karakterne, men især Eleanor var bare ikke min kop te. Handlingen var ret meh, og jeg var bare ikke grebet.






Etiketter: , , , , ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start